Jak zaprojektować idealną ulotkę i plakat?

Skuteczna i przede wszystkim przyciągająca wzrok reklama zewnętrzna to już pierwsza połowa drogi do tego, by przyniosła wyczekiwane przez nas efekty. Całokształt promocji przede wszystkim zależy od profesjonalizmu, z jakim podejdziemy do całego projektu. Dlatego dziś zdradzimy Ci, jak zaprojektować ulotkę reklamową oraz plakat, który na pewno odniesie sukces, na jakim tak bardzo Ci zależy.

 

Od czego zacząć projekt tej formy reklamy?

 

Oczywiście od zastanowienia się, co na celu mamy mówiąc o promocji za pomocą ulotki i plakatu. Dzięki temu jej projekt zostanie sprawnie i efektywnie skonstruowany. Poza tym warto również wziąć pod uwagę, jacy klienci w 100% zainteresują się naszą reklamą oraz z niej skorzystają.

 

W praktyce wygląda to tak, że jeżeli dla przykładu chcemy wypromować swoją firmę zajmującą się doradztwem ubezpieczeniowym i polisami, to naszą grupą docelową będą osoby zamożne, posiadające jakieś inwestycje, czy spore oszczędności. Wtedy na takiej broszurze lub plakacie trzeba użyć czytelnej czcionki, może napisać ją w języku korzyści oraz z  poprawnością gramatyczną i językową. W ramach bonusu zaproponujemy bezpłatne konsultacje i elastyczną ofertę ubezpieczeniową.

 

Co konkretnie powinno się znaleźć na reklamie zewnętrznej?

 

Oprócz niezbędnych informacji zapisanych odpowiednią czcionką, ważne są też wysokiej jakości zdjęcia i grafiki. Musimy je dobrać tak, by od razu po spojrzeniu na ulotkę, czytelnik się nią zainteresował, by coś na tej broszurze lub plakacie go przyciągało do zapoznania się z jej treścią. Poza tym pamiętajmy, by treść nie była zbyt rozwlekła i zawoalowana. Warto stosować język korzyści i pisać prosto, zwięźle i na temat.

 

Jak powinna wyglądać profesjonalna reklama outdoorowa?

 

Liczy się każdy szczegół. Dlatego zanim oddamy naszą ulotkę reklamową do druku, warto przeczytać jej treść nawet kilkanaście razy. Dokładnie i skrupulatnie sprawdźmy, czy nie ma literówek lub gdzieś nie brakuje przecinka, kropki, czy polskiego znaku.

Comments (18 420)